neděle 19. října 2014

Gastro food fest - 2.ročník

Tento víkend se konal již podruhé Gastro food fest v Litoměřicích. Byla jsem na něm i vloni a byla jsem z něj nadšená, a tak jsem si to samozřejmě nemohla nechat ujít ani letos.
Tento festival se koná na Litoměřickém výstavišti a prezentují se zde různé restaurace a stánky s dalšími dobrotami (především) z ústeckého kraje.
 Nevím, jak tomu bylo v sobotu a v neděli - ale v pátek, když jsem na festival dorazila, zde bylo pramálo lidí. Je sice fajn, když člověk nemusí stát dlouhou frontu u každého stánku, ale větší množství lidí by prostě dodalo akci lepší atmosféru a šmrnc. Je to holt škoda, že na takovouhle super událost nepřijede víc lidí. (Ale jak říkám - byla jsem tam v pátek a tak nevím, jak to vypadalo přes víkend)

Food festival jsem si užila na maximum, přestože jsem zde neobjevila nic "nového". Ale asi se nemůžu divit, po půl roce stráveném v Asii a po těch všech food festech, které už jsem za svůj život projezdila :) Musím však říct, že všechna jídla, která jsem ochutnala, byla moc dobrá a kvalitně připravená!
Grilovaná dýně se sýrovým dipem - dík za dobrý předkrm patří panu kuchaři Doležálkovi, který se specializuje na grilované dobroty. Dýňová sezona je v plném proudu a já jsem si jí v posledních letech oblíbila natolik, že je na mém talíři aspoň jednou do týdne :)

Husí jatýrka s cibulí, jablky a domácím chlebem jako hlavní chod - na ta samá jsem pěla chválu už v září, když jsem je poprvé ochutnala v Praze na Foodparade. A tentokrát byla úplně stejně dobrá!

Cheeseburger ze Steak grillu z Roudnice nad Labem. Byl to jeden z nejlepších burgrů, co jsem kdy jedla. (I když nejsem do burgerů takový blázen, občas si ho ráda dám a ještě radši ho ohodnotím)

Roastbeef s dýňovým pyré a rajčatovým chutney z Radničního sklípku. Vedle toho bylo ještě carpaccio z tuňáka, ale to se bohužel nestihlo vyfotit. Obojí chutnalo na jedničku - nevím tedy, proč jsem se na té fotce nemohla tvářit veseleji.

A na závěr cappucino a cheesecake z ústecké restaurace Replay´s. Tahle restaurace je mexická a italská a já jsem si u jejich stánku dala americký cheesecake. To byla velká chyba.
Replay´s jsou vyhlášené restaurace, ale tenhle jejich cheesecake byl pro mě opravdickým zklamáním - chutnal jak obyčejný tvarohový koláč z německého Kauflandu. V německém Kauflandu mají super koláče, ale na food festivalu bych zkrátka čekala něco víc.

Gastro food fest v Litoměřicích byl moc příjemně strávené odpoledne. Kuchaři se snažili a krom extrémně malého množství lidí (za což bohužel pořadatelé nemohou a sama nevím, kde se stala chyba) se celé akci nedá co vytknout! Příště zas.

1 komentář:

  1. No páni, tak tam bych se vyřádila ;). Kdybych bydlela poblíž nebo přímo v Litoměřicích, hned bych vyrazila. Tvá fotka s cheeseburgerem mi udělala takové chutě, že hned teď běžím do lednice. ;)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám moc děkuji!